خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

 آهای دنیا...خوشم میاد با این همه گُندِگیت بازم زیر پاهای منی...

*پس شاخ نشو واسم،چون شاختو میشکنم!



نظرات شما عزیزان:

NoBoDY
ساعت21:20---29 آذر 1391
alan az ghom daram miam khaste kooooooooooooolfte am. oomadam behet sar bezanam. . daram mimiram az khastegi

nima
ساعت14:55---29 آذر 1391
سلام اجی ببخش سرم یکم شلوغه شرمنده

پاسخ: آها...از دست این زندگی نمیذاره آدم زندگی کنه!!!!!!خخخخخخخخ


اجی محدثه
ساعت23:11---27 آذر 1391
خیلی میترسیدم ازاینکه



من از نژادشیشه باشم وشکستنی...



او ازنژاد جاده باشدو رفتنی...



آری روزهاگذشت.همان شد.اورفت.من شکستمپاسخ: ببین...همش تقصیر نژاد پرستیتون بوده!!!!!!!!


زهره
ساعت22:15---27 آذر 1391
زندگی به من آموخت؛













همیشه منتظر حمله ی احتمالیه کسی باشم که؛













به او محبت فراوان کرده ام ...!




پاسخ: کم پیدایی زهره!!!!!


دکی مریم.د
ساعت21:29---27 آذر 1391
هه هه جالب گفتیا
پاسخ: فدااااااااااااااااااااااااای تووووووووووو


نسترن
ساعت21:29---27 آذر 1391
نه بابا!!! گنده لات شدی پاسخ: آره دیگه!!! جرئت داره بیاد جلوووو!

Mohsen
ساعت20:36---27 آذر 1391
سلام پرنسس، اميدوارم خوب باشي
اينم تقديم آباج گلم:
اهم... اهم...!! ببخشيد گلوم گرفته


باور كن! خيلي حرف است...
وفادار دست هايي باشي كه حتي يكبار هم
لمسشان نكردي...!!!


دختر چادری
ساعت19:55---27 آذر 1391
از رحمت خدا ناامید نشوید؛ زیرا تنها کافران از رحمت خدا ناامید میشوند. یوسف /87



خدایا! گاهی وقتها که داری امتحانم میکنی و من حواسم نیست که این امتحان است. گاهی که چند تا اشتباه پشت سر هم انجام میدهم، خودم را میبازم و کم میآورم. گاهی فکر میکنم دیگر هیچ وقت، هیچ چیز درست نمیشود.



فکر میکنم مهربانیهایت تمام شده و دیگر نه برایت مهمم و نه دوستم داری. خیال میکنم طنابی که مرا به تو میرساند، پاره شده و من آویزانم بین آسمان و زمین. فکر میکنم گم شدهام و دیگر هیچ وقت پیدایم نمیکنی. صدایت میکنم و فکر میکنم نمیشنوی، یا خودت را به نشنیدن میزنی. جوابم را نمیهی. محلم نمیگذاری.



اصلاً انگار نه انگار که من هستم. آن وقت است که فکر میکنم نیستی؛ چون اگر بودی، حتماً یک کاری میکردی. اسم این حسها، که آدم را مچاله میکند، ناامیدی است.



میدانم تو از ناامیدی بدت میآید و ناامیدها را دوست نداری. میگویی ناامیدی یک جور کفر است، یک جور فراموش کردن تو. راست میگویی؛ اما با همه این حرفها گاهی نمیتوانم ناامید نشوم. فکر میکنم ناامیدی کار شیطان باشد.


پاسخ: ممنون آبجی جونم...خیلی عالی.مثل همیشه.


غمكـــــــــــده
ساعت15:07---27 آذر 1391
سلام خوفي به منم سر نزني ميام يه سري بهت ميزنم كه سرم بشكنهپاسخ: نه بابا؟!!!!!!!!! داداش من که سر میزنم.تو هم آروم سر بزن.کافیه...

رفیق همیشگی
ساعت13:17---27 آذر 1391
متنتو خیلی دوس داشتم...

بزن قدش...

دمت گرم رفیقپاسخ: مرسی هانی...بهم انرژی بده!


sara
ساعت23:55---26 آذر 1391
آجـــی ببخشید نمیام وبت.

ینی میام ولی حسه نظر گذاشتن ندارم.

شرمنده.

بازم ببخش آجـــــــــــــی..
پاسخ: خوبی سارا؟ خواهش میکنم...خودت چطوری؟


اجی محدثه
ساعت22:50---26 آذر 1391
هیییییییییییییییییییییی ول

خوب گفتیش...


چیا
ساعت20:03---26 آذر 1391


AmIr
ساعت20:02---26 آذر 1391
یادته که روز آخر بغضمو نگه نداشتم؟

تو جواب تلخ بدرود ، گریه هامو جا گذاشتم

من تنها رو بردی به هجوم تیغ غربت

خودت اما پر کشیدی میون تیک تیک ساعت.



وبلاگت عالی بود به منم سر بزن پاسخ: ممنون...اومدم.ویژژژژژژژژژژژژژژژژژژ


مریم
ساعت20:01---26 آذر 1391
آجی عالی بود مخصوصا این متنت
پاسخ: مخسییییییییییی مریم گلییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.